LISTA

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Angela

3. Hur lång är du? 168 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 7X tror jag den hette

5. Vem ringde du senast? Fanny

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Okey kan alla göra det eller har man redskap?"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, det beror på vad jag är på för humör.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? ca 15 minuter sen

11. Vilken ögonfärg har du? Bruuuna

12. När vaknade du i dag? 6.40....

13. Vilken är din favoritjulsång? Kommer inte på namnet just nu.

14. Vilken är din favoritplats? Hmm.. där mitt hjärta är

15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte.. har förmodligen skaffat familj och sånt.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker och The ring tjejen. Haha
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Ante 

19. Hur stor är din säng? 120 tror jag

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Om jag sover med någon vän så är det med, annars utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? 2 hålor, Nykvarn och Pershagen.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor

26. Är du social? Haha det beror på vem du frågar
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning faktiskt..
29. Tycker du om kinamat? Ja absolut!

30. Tycker du om kaffe? Jaa

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe, juice eller vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Nej

33. Kan du spela poker? Nej va tråkigt!

34. Tycker du om att mysa/kela? Det är det bästa som finns

35. Är du en beroendemänniska? Det tror jag väl inte, har inte rökt på flera veckor t.ex

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Mm

37. Vill du ha barn? Självklart! Men inte just nu.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska?

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng tror jag fast jag tycker ju om havet också men där vet man aldrig vad som finns..

41. Vad spenderar du helst pengar på? Sparande till resa just nu! 

42. Äger du dyrbara smycken? Ja eller det dom som är äkta antar jag är dyrbara. 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Har ingen speciell favorit

44. Kan du rulla med tungan? Nej hehe jag tror i alla fall inte det..

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min mammas pojkväns bror.

46. Sover du med gosedjur? Nope

47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga Iphone ringsignalen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det tror jag!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En kaffebryggare

50. Flirtar du mycket? Bara med min man

51. Kan du byta olja på bilen? Haha ja det är inte så svårt

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej lyckligtvis hehe

53. Vilken var den senaste boken du läste? Blodsbröder
54. Läser du någon dagstidning? LT ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Haha nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Lugna favoriter

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrev upp vart jag ska gå och lämna mitt cv

59. När var du i kyrkan senast? När jag konfirmerades för två år sen

60. Är du lycklig? Ja men om 71 dagar blir jag mycket lyckligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0