DON'T LET YOUR MOUTH GET YOU INTO SOMETHING YOUR ASS CAN'T HANDLE.

JAG ÄR: Carolin Isabelle Johansson
JAG SOVER: För länge..
JAG BLIR GLAD NÄR: Jag blir överraskad
VEM KRAMADE DU SENAST: Sara
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN: Gröna
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU: En helkropps massage
VAD GÖR DU NU: Lyssnar på musik
HAR DU SNYGGA SKOR: Jag tycker att vita converse är helt okej, ja.
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA IMORSE: Mmm
HAR DU SOVIT I DIN EGNA SÄNG INATT: Nej
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej det hoppas jag inte
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Kvinnor som mördar, på tv4 fakta
KAN DU SPELA FOTBOLL: Haha nej usch
SENASTE PERSONEN DU SKICKADE SMS TILL: Johan
SENASTE PERSONEN DU FICK SMS AV: Johan
SENASTE PERSONEN DU HÖRDE SJUNGA: Emelie tror jag
SENASTE PERSONEN SOM FICK DIG ARG: A
SENASTE PERSONEN SOM TRAMPADE PÅ DIN FOT: Johan..
SENASTE MAT DU ÅT: Lasagne
SENASTE FILMEN DU SÅG: Hur många lingon finns det i världen tror jag
SENASTE LÅTEN DU LYSSNADE PÅ: Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder
SENASTE FÖRNEKELSEN VAR MED: What?
NAMN: Carolin
GJORT IDAG: Varit i skolan, träffat Sara och Sandra, slappat hemma 
VAD DRACK DU SENAST: Vatten
VAR DET GOTT: Väldigt!
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: Först ska jag till läkaren, sen skolan och efter det ska jag på träning
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL: Sov
HUR MÅNGA HAMSTRAR HAR DU HAFT: iiingen
HAR DU GRÅTIT NÄR DU SETT EN FILM: Ja flera gånger
SISTA ORDEN INNAN DU GÅR: Hejdå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0