th'a shiet

jag sitter och gör ingenting så jag tänkte ändå att jag kunde skriva något som jag måste göra..

Dom här filmerna måste jag se :

- I taket lyser stjärnorna
- Juno
- Mammut

cp att jag inte är 15 år.. jag måste vänta med att se "Mammut" tills den går att hyra för hyra 15 års filmer är jag i alla fall bra på. Idag är det ondag och jag har ätit ovanligt mycket. Först åt jag en macka till frukost (vit), sen hade jag hk och då gjorde vi pasta och skinksås, lektionen efter der var disa och då tod emma med sig något fika och varm choklad. Sen var det lunch med då åt jag ingenting för jag var ju inte speciellt hungrig.
Ikväll ska jag se på top model, jag hoppas att Annelih vinner det hela.
Men nu ska jag äta min feta middag som blir hamburgare och pommes..
Vi hörs / Carolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0