ny månad

hallå bloggen :)
Inatt så somnade jag när jag nyssnade på musik i mina hörlurar till mobilen, så imorse när jag vaknade så var jag ju bara liite ihoptrasslad.. haha.
Nu sitter jag i mitt rum med datorn! haha, skönt.. Pappa och Aline möblerade om och jag sa vart allt skulle stå ;) haha det var kul. Nu ser rummet så mycket större ut! Eftersom att jag blev tvungen att plocka ut alla småsaker ur rummet igår, så har jag inte hunnit ställa tillbaka dom än. Jag hade så bråttom att få börja chatta med Adam igen så jag hann inte börja, och vi slutade inte heller chatta förens vid halv ett imorse och då orkade jag inte.. Men något mer vet jag inte som jag ska göra idag.. hmm, någon som har något bra förslag ? :)
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0