Några av mina..

..favoritlåtar med kent kommer här :

Kent
-
När det blåser på månen
- Jag vill inte vara rädd
- Den osynlige mannen
Verkligen
- Avtryck
- Kräm (så nära får ingen gå)
- Gravitation
Isola
- Livräddaren
- Om du var här
- Saker man ser
- Oprofessionell
- OWC
- Bianca
- Innan allting tar slut
- Glider
- 747
Hagnesta Hill
- Kungen är död
- Revolt lll
- Musik non stop
- Kevlarsjäl
- Ett tidsfördriv att dö för
- Stoppa mig juni (lilla ego)
- En himmelsk drog
- Berg&Dalvana
B-sidor 95-00 (cd.1)
- Chans
- Om gyllene år
- Utan dina andetag
B-sidor 95-00 (cd.2)
- Livrädd med stil
- Verkligen
- En helt ny karriär
- Rödljus
- Kallt kaffe

det är dom jag har tyckt om än så länge, har kanske
bara lyssnat igenom hälften av skivorna så ;)
men nu ska jag packa och börja gå hem till mamma! 
puss / carolin

P.S Imorgon fyller Alexandra år ! :) grattis grattis <3


Kommentarer
Postat av: linn

KENT ÄR BÄST!(: <33

åhh, grattis alexandra!<3

2009-02-06 @ 17:58:40
URL: http://liinnhollstrand.blogg.se/
Postat av: carolin

haha kanske inte BÄSTBÄST,

men dom är as bra ! ;D<3

2009-02-11 @ 14:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0