love you♥

Hallåhallå :)
Jag har ganska mycket att berätta om menmen..
I fredags så var jag med linn, vi kollade på "Mamma Mia", "Evil remains", åt
smörgåstårta, var ute och hade det riktigt kul! Jag sov hos henne och på
eftermiddagen så åkte vi till minneslunden och gick runt där och tittade på
gravar och pratade.. som tur var så svärde jag inte där vad jag kommer ihåg
i alla fall.. haha.
Jag har beställt shorts och väska från h&m som ska komma i mars. Nu
funkar det ju såklart heller inte att ladda upp någon bild på det så ni får se dom sen.
Men nu ska jag ta och duscha vi hörs sen, kramkram ! :)



Nu är det bara ca 835 dagar kvar tills jag och Linn åker till Italien över sommaren ! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0