Kent!

Hallå mina små vänner :)
Skola som vanligt idag. Gick hem och åt apelsin och tittade på Irene Huss- tana hästen,
om jag inte har fel. Sen tänkte jag att jag skulle passa på att vara inne lite på datorn, för
internet strular hos mamma och det är fredag idag så då börjar min vecka hos henne.
Och jag älskar ju att blogga så det var nästan en självklarhet. Nu sitter jag i alla fall och
lyssnar igenom min kentbox för kanske andra eller tredje gången. Fick den i julklapp så
jag har inte hunnit så mycket mer. Vid fem kommer Angelica hem från Wendela Hebbe
och då ska vi gå tillsammans hem till mammsen. Då ska vi väl antagligen äta middag
och sen åka iväg och storhandla som vi alltid gör på mammas fredagar.
Jag mår så mycket bättre idag än igår, tack vare mina vänner, usch vad jag älskar att
ha någon som man kan prata med, och som förstår en
. Jag sitter och försöker välja ut
bra låtar som jag sen ska lägga in på mobilen.
Det kommer nog ett till inlägg om en halvtimme eller så, vi hörs!
pussar och kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0