jahopp..

vad ska carolin göra i helgen då ? :)
- inte ett jävla skit.

hejsan, idag var det verkligen riktigt roligt i skolan!
började inte min första lektion förens tio i tio, då var det gymnastik och skridsko åkning som gällde. Har inte stått i ett par skridskor sen jag var 7-8 år så vingligt var det ju.. men jag tycker att jag var jätte duktig att jag ens vågade, har nämligen aldrig vågat på år som sagt. Vi hade NO och då repeterade alla bara till provet imorgon. Sen hade jag hål och då kom emelies syster och pratade med oss haha. Sen var det bara matte och det hade vi en halv timme för läraren skulle någon stans.
Efter skolan gick jag och linn till centrum och köpte godis för typ fem kronor var. Vi gick hem till mig och kollade skräckfilmen "Turistas" som var jätte bra! Vi satt vid datan och tränade på engelska sen följde jag henne en bit hem. Nu har jag suttit vid datorn en liten stund och bara tråkat och mått dåligt. Så jag ska nog ta och duscha och skölja ut allt negativt ur skallen och försöka tänka positivt. Måste försöka tänka klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0