i onsdags.

Vaknade tio av att mamma ringde och väckte mig och sa att "top 10 at 10" eller hur man nu skriver det började.
Jag skyndade mig upp och i reklamen fixade jag frukost.
När det var slut så började jag fixa mig och runt en timme senare så satt jag hemma hos min pappa och väntade på att min faster skulle komma över. När hon kom så åkte vi hem till veronica och martin (min kusin och hennes kille) för att martin fyllde år.
Efter att vi hade varit där i någon timme så åkte jag och pappa in till södertälje. Vi gick fram och tillbaka flera gånger till stadium och inter sport. Tillslut så bestämde jag mig för svarta converse!
På vägen hem så släppte pappa av mig hos mamma där jag träffade angelica och mormor.
Vi pratade och åt middag (färdig grillad kyckling och bagetter) mumms, tack mormor :)
Runt halv sex så stog vi på busshålls platsen i nykvarns centrum för att åka till södertälje.
Från södertälje till mormors lägenhet i hägersten så blev man tvungen att ta tre olika tåg..
Vi kom fram vid 19.50 och skyndade oss till ica, där var vi nyttiga och köpte t.ex flera brämhults juice, ekologiska vindruvor och ben and jerry's glassar :) I'm lovin' it!
På kvällen gjorde vi inte så mycket, åt och så.
Haha, jag måste bara skriva det där för det är så gulligt :>
Mormor och angelica skulle sova i dubbelsängen och jag fick sova i soffan i vardagsrummet, när jag hade lagt mig i sängen så hade jag ett täcke.. och då kom mormor och frågade ifall jag ville ha en filt på och då sa jag visst. Sen frågade hon om jag ville ha en till och då sa jag nej tack, men då la hon på den ändå.. och sen så slutade det med att hon dränkte mig i sex filtar typ :o jag svettades ihjäl! haha mormor då ;)
När vi gick upp så hade mormor fixat frukost och vid halv ett åkte vi in till stockholm c. Där åt vi på kina resturange, och jag såg ett par skit snygga lysrosa solglasögon för 249 kr i souk, som jag verkligen ångrar att jag inte köpte! :( usch på mig.
Mer orkar jag inte berätta, puss


Converse - köpta på intersport för 600 kr, storlek 5½ (38).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0