disney och kiss-kiss <3



hallå bloggen!
nu har jag sportlov :) skönt, skönt, skönt.
det är fredag idag om mammaveckan börjar.
kvällen ska jag tillbringa med min underbara vänn linn.
hon och jag ska sova i min lilla säng, eller vi ska ta bort
madrassen ur sängen och lägga den i vardagsrummet så
där ska vi sova! ;) undra hur det går..
vi ska väl vara ute lite, titta på lets dance och när lammen tystnar.
det kommer nog bli riktigt mysigt! <3
men nu ska jag nog sätta på lite musik, börja packa alla
saker som ska med hem till mamma osv. jag har faktiskt saknat
disney och kiss-kiss, för dom känner av hur man mår och om
man mår dåligt så kommer dom alltid och börjar stryka sig..
jag har ju haft katterna sen jag var liten, sen jag var så liten att
jag kunde gå naken hemma framför alla, sen jag hade
vattenkoppor och sen så långt bak jag kan minnas!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0