bergochdalbana..

det här blir svårt att förklara men jag ska försöka!
om jag t.ex. får veta att "någon" älskar mig så tror jag alltid att det inte är sant, för att jag tror att det är för bra för att vara sant. då skramlar jag alltid fram det dåligaste i det och då tror jag t.ex. att han ha sagt det till någon annan också, och att han bara säger det till mig för att jag ska bli glad.
men nu...
åh jag är så glad, "han" sms:ar med mig, och frågar ifall vi ska vara och mer :D
nu vet ni alla det i alla fall! (om någon förstog)
puss ♥


Kommentarer
Postat av: emma

haha men när ska ni va då?:)

2009-02-25 @ 10:47:09
Postat av: carolin svarar emma

hehe inte nu i helgen men nästa tror jag :D

2009-02-27 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0